Information

Med den didaktiske generator kan du oprette udkast til bøger og undervisningsforløb ved brug af kunstig intelligens.
Du skal oprette adgang for at anvende generatoren. Du har rettighederne til de tekster, du fremstiller ved hjælp af generatoren.

Vilkår for abonnement

  1. Adgangsoplysninger
    • “Den didaktiske generator” er en online abonnementstjeneste, der tilbydes af Didak.dk.
    • Brugeradgang giver brugeren mulig for at logge ind på Didak.dk.
    • Brugeradgangen kan uden varsel slettes af administratoren efter et halvt års inaktivitet.
    • Ved køb af abonnementet får brugeren adgang til det valgte abonnement på Didak.dk.
    • Abonnementet er underlagt betaling af et gebyr, der vil blive opkrævet i forbindelse med køb.
  2. Varighed
    • Abonnementet har den varighed, der er fastlagt på købstidspunktet.
  3. Betaling
    • Kundens betalingsmetode vil blive opkrævet det aftalte abonnementsgebyr på den valgte faktureringsdato.
    • Kunden skal sørge for, at betalingsoplysningerne er gyldige og ajourførte.
    • Sælgeren forbeholder sig retten til at ændre abonnementsgebyr med passende varsel til kunden.
  4. Pris
    • Prisen er den angivne pris under hvert abonnement.
    • Prisen indeksreguleres hvert år per 1. januar uden varsel.
    • Ved anden prisregulering varsles ændringer senest en måned før på Didak.dk
  5. Ansvarsfraskrivelse
    • Sælgeren kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle tekniske problemer eller nedetid, der kan påvirke adgangen til Den didaktiske generator.
    • Sælgeren påtager sig heller ikke ansvar for eventuelle konsekvenser af brugen af ​​de leverede materialer eller tjenester i abonnementet.
  6. Annullering
    • Kunden har ret til at annullere en bestilling inden for 14 dage efter modtagelsen i henhold til dansk lovgivning om fjernsalg og e-handel.
    • Ved annullering pålægges en administrationsafgift på 210 kr. og forbrugsafgift svarende til den andel af tokens, der er forbrugt.
    • For at annullere en bestilling inden 14 dage skal du kontakte support og oplyse relevant information, herunder ordreoplysninger og årsagen til annulleringen.
  7. Klager og tvister
    • Eventuelle klager eller tvister skal indgives skriftligt til support.
    • Parterne skal bestræbe sig på at løse klagen eller tvisten i mindelighed.
    • Hvis en mindelig løsning ikke kan opnås, kan kunden bringe sagen ind for de relevante danske myndigheder i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Gennemse altid AI-genereret materiale kritisk

© Copyright DIDAK CVR-nr. 44387360

Brug koden

intro24

og få

24 procent rabat!

Brug koden her

Tilbud